[POBIERZ] kod źródłowy i inne pliki potrzebne do uruchomienia gry  [POBIERZ] 

Zachęcam do komentowania :) Mile widziane sugestie i pytania, na które chętnie odpowiem

29 paź 2010

Menu w grze (prototyp)

Z braku czasu (CCNA i studia) przez ostatnie 13 dni nic nie napisałem i zrobiłem pierwszą, 2-tygodniową przerwę w pracy nad projektem ... W ten weekend postaram się częściowo napisać menu do gry. Zastanawiam się tylko w czym to zrobić.
ALLEGRO: podstawić bitmapy, które będą reprezentowały "button", który będzie wywoływał jakąś czynność po kliknięciu myszą.
ALLEGRO GUI, którego praktycznie nie znam i na pierwszy rzut oka wydaje się torchę zagmatwane. 
Menu będzie wyglądało miej więcej w ten sposób:
 


Oto ciekawy przypadek o szwindlu nigeryjskim :P (nie związane z projektem!!!)
Na allegro sprzedaję iPhona i dostaję masę propozycji kupna, tyle że w j.ang, co mnie zdziwiło bo do tej pory nigdy nie dostałem oferty kupna z innego kraju, a także allegro nie jest popularne za granicą, a szczególnie w Nigerii :P
Oczywiście na początku myślałem, że to ktoś z UK ale potem się okazało, że "dziwnym trafem" wszyscy adresaci mailów są z Nigerii to o mało nie spadłem z krzesła :) 
Oczywiście sprawdziłem IP każdego maila i "odziwo" są identyczne. Spytałem wujka google co wie tym przypadku i naprawdę jest o tym wiele informacji... Chociażby ten artykuł 
Piszę o tym bo może ktoś z Was w przyszłości otrzyma podobne propozycje kupna i nie da się oszukać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz