Oczywiście każdy z wrogów zależnie od jego poziomu ma coraz większą liczbę żyć, strzela innymi pociskami, które tracą coraz więcej żyć, z każdego wroga wypada inna amunicja. Bronie także mają coraz większą moc. W wersji demo jest 10 etapów i ostatni kończy się bossem.
A oto bitmapy przedtsawiające różne obiekty w grze:
WROGOWIE
Cwrog_easy

Cwrog_medium

Cwrog_hard

Cwrog_vhard - nie pisałem o ruchach dla tego rodzaju wroga, ma ruchy podobne do medium ale rusza się szybciej i strzela szybciej od innych.

Cboss1 - tutaj akurat znalazłem na innym blogu(open source tak jak mój blog) 4 bitmapy i jest mini animacja :P

BONUSY
apteczka z życiami(wypada rzadko):

szybkie chodzenie(dopalacz :P)

AMUNICJA
bazooka:

karabin maszynowy:

laser:

miotacz ognia:

Nie będę przedstawiał posisków wystrzelanych przez wrogów i dźwięków. Jak ściągniecie to zobaczycie.
Oto elementy, które zrobię w najbliższym czasie.
- W grze nie ma jeszcze menu(przyjdzie na to czas ;p i zostanie zrobione w Allegro GUI)
- jakieś ładne fonty
- bitmapy, dzięki którym można uzyskać animację
- animację wybuchu po zestrzeleniu wroga
- koniec gry (po zniszczeniu [i przekroczeniu 10 etapu w demo] robota przez wrogów gra się wyłącza :P)
Kilka osób zagrało w wersję demo i mówią, że jest za trudna, doradzili mi żebym naniósłpewne poprawki co do kodu i samej rozgrywki w grze.
I mam prośbę do WAS o wypowiedzi czy podoba się Wam gra, co byście zmienili w kodzie i w samej grze. Każda wiadomość od Was będzie dla mnie pomocna :)
Kod, pliki potrzebne do uruchomienie gry i .dll spakowane i do ściągnięcia pod nazwą space destroyer wersja demo na google.code http://code.google.com/p/spacedestroyer/downloads/list
EDIT: będę konsekwentny i wrzucam screena z gry
fajnie wyszło
OdpowiedzUsuń