[POBIERZ] kod źródłowy i inne pliki potrzebne do uruchomienia gry  [POBIERZ] 

Zachęcam do komentowania :) Mile widziane sugestie i pytania, na które chętnie odpowiem

13 paź 2010

Space destroyer -wersja DEMO

Pora na wyczekiwaną wersję DEMO. W tym poście przedstawię tymczasowe bitmapy przedstawiające wrogów , bonusy i amunicję wypadającą z wrogów,  "tymczasowe" bo niestety nie znalazłem bitamp w klimacie gry kosmicznej, które można wprawić w ruch. Może ktoś mi podeśle link :)

Oczywiście każdy z wrogów zależnie od jego poziomu ma coraz większą liczbę żyć, strzela innymi pociskami, które tracą coraz więcej żyć, z każdego wroga wypada inna amunicja. Bronie także mają coraz większą moc. W wersji demo jest 10 etapów i ostatni kończy się bossem.


A oto bitmapy przedtsawiające różne obiekty w grze:

WROGOWIE 

 Cwrog_easy
  

Cwrog_medium 
   

Cwrog_hard
 

Cwrog_vhard - nie pisałem o ruchach dla tego rodzaju wroga, ma ruchy podobne do medium ale rusza się szybciej i strzela szybciej od innych.
 

Cboss1 - tutaj akurat znalazłem na innym blogu(open source tak jak mój blog) 4 bitmapy i jest mini animacja :P 






BONUSY

 apteczka z życiami(wypada rzadko)
 

 szybkie chodzenie(dopalacz :P) 
 
 AMUNICJA

 bazooka:
 
 karabin maszynowy:
 
 laser:
 
 miotacz ognia:
 

 Nie będę przedstawiał posisków wystrzelanych przez wrogów i dźwięków. Jak ściągniecie to zobaczycie. 

Oto elementy, które zrobię w najbliższym czasie. 
- W grze nie ma jeszcze menu(przyjdzie na to czas ;p i zostanie zrobione w Allegro GUI) 
- jakieś ładne fonty
- bitmapy, dzięki którym można uzyskać animację 
- animację wybuchu po zestrzeleniu wroga
- koniec gry (po zniszczeniu [i przekroczeniu 10 etapu w demo] robota przez wrogów gra się wyłącza :P) 

 Kilka osób zagrało w wersję demo i mówią, że jest za trudna, doradzili mi żebym naniósłpewne poprawki co do kodu i samej rozgrywki w grze. 
I mam prośbę do WAS o wypowiedzi czy podoba się Wam gra, co byście zmienili w kodzie i w samej grze. Każda wiadomość od Was będzie dla mnie pomocna :) 


Kod, pliki potrzebne do uruchomienie gry i .dll spakowane i do ściągnięcia pod nazwą space destroyer wersja demo na google.code http://code.google.com/p/spacedestroyer/downloads/list


EDIT: będę konsekwentny i wrzucam screena z gry 

1 komentarz: